Виправлена помилка з боку ЕРЛН
21 вересня 2021
Шановні лікарі, ми вирішили допомогти вам розібратись із помилками, що можуть виникати при роботі з е-лікарняними
Одна з помилок, які можуть виникати на стороні ЕРЛН «Помилка обробки з боку ЕРЛН! В РЗО не знайдено ПІБ, РНОКПП»
Причиною може бути помилка в ПІБ, чи ІПН, чи в даті народження, чи в паспорті пацієнта.
Що зробити для вирішення?
✅ Перевірити РНОКПП, ПІБ, серія та номер паспорту, дату народження. Та надіслати зміни в ЕСОЗ шляхом натискання відповідної кнопки та підтвердження дій за допомогою 4-х значного коду від пацієнта.
✅ Після цього перевідправте МВТН.
У випадку, якщо дані в ЕМК вказані вірні, зміни в ЕСОЗ надіслані, а помилка залишається активною - пацієнту необхідно звернутись до роботодавця та на гарячу лінію ПФУ для перевірки персональних даних, що внесені в Реєстр застрахованих осіб.
Кожного дня ми будемо публікувати нові пояснення можливих помилок для полегшення вашої роботи. Підписуйтесь, зберігайте ілюстрації та надсилайте колегам